Muallif: Sharipova, Aziza Abdumanapovna; Artikova, Muazzam Axmedovna
Annotatsiya: Mazkur maqolada virtual reallik (VR) va to‘ldirilgan reallik (AR) texnologiyalari asosida yaratilgan raqamli 3D ta’lim muhitining ingliz tilini o‘qitishdagi metodik va didaktik imkoniyatlari, ularning o‘quv faoliyatiga ta’siri va amaliy tatbiqi tahlil qilingan. Shuningdek, VR/AR texnologiyalarini multisensor orqali o‘rganish, kommunikativ kompetentsiyani rivojlantirish va immersive ta’lim muhitini yaratishdagi afzalliklar o‘rganiladi. Shu bilan birga, mazkur texnologiyalarning cheklovlari, ularni joriy etishda uchraydigan muammolar va amaliy yechimlar ham ko‘rib chiqiladi.
Kalit so'zlar: virtual reallik, to‘ldirilgan reallik, 3D ta’lim muhiti, raqamli pedagogika, ingliz tili ta’limi, VR, AR, kommunikativ kompetentsiya.
Jurnaldagi sahifalar: 547 - 552