Muallif: Shokirova, Xavasxon
Annotatsiya: Mazkur maqolada Oʻzbekistonda oʻzbek tilini o‘qitish jarayonida taʼlim bosqichlari oʻrtasidagi uzviylikni taʼminlash masalalari ilmiy-nazariy va amaliy jihatdan tahlil qilingan. Maktabgacha taʼlimdan tortib, oliy taʼlimgacha boʻlgan jarayonlarda oʻzbek tili taʼlimining bosqichma-bosqichligini, mazmuniy va metodik integratsiyani taʼminlash zarurligi asoslab berilgan. Shuningdek, amaldagi darsliklar va metodik qo‘llanmalardagi muammolar, ularni hal etish yo‘llari, innovatsion yondashuvlar, kompetensiyaviy metodika asosida takliflar keltirilgan.
Kalit so'zlar: uzluksiz taʼlim, oʻzbek tili metodikasi, integratsiya, bosqichlilik, kompetensiya yondashuvi, darslik muvofiqligi, metodika.
Jurnaldagi sahifalar: 444 - 448