09.02.2024
166
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧЕСКАЯ ПРИРОДА КОММЕРЧЕСКОЙ ТЕРМИНОЛОГИИ ВО ФРАНЦУЗСКОМ ЯЗЫКЕ

Muallif: Акрамов, Бекзод Кахрамонович; Абдурахимова, Мадинабону Орзикуловна.

Annotatsiya: Ushbu maqola terminologiyani xalqaro miqyosda o'rganishga bag'ishlangan bo'lib, unda tijorat terminologiyasining tarkibiy va semantik tabiati evolyutsiyasi, bugungi kungacha erishilgan yutuqlar tasvirlangan va muammolarni o'rganishga qaratilgan. Tijorat terminologiyasining muhim jihati shundaki, terminologiyaning semantikasi ko‘pincha uning kelib chiqishi va an’anaviy iboralarini aks ettiradi. Tijorat terminologiyasi - bu biznes operatsiyalari va savdoning turli sohalarida umumiy amaliyotlarni tushunish uchun zarur bo'lgan murakkab atamalar va iboralar to'plami. Savdo bo'yicha mutaxassislar o'z sohasida muvaffaqiyatga erishish uchun maxsus terminologiyani chuqur tushunishlari kerak. Maqola yetakchi tilshunos olimlar tomonidan olib borilgan tadqiqotlar va frantsuz tijorat atamalari xususiyatlarining strukturaviy-semantik mohiyatiga asoslangan.

Kalit so'zlar: Atama, semantika, struktura, terminologiya, terminologik tizim, savdo, tijorat, xalqaro savdo, elektron tijorat, globallashuv.

Jurnaldagi sahifalar: 26 - 30

Yuklab olish