10.01.2022
409
Khaydarzade, G. A. (2021). ANALYSIS OF METHODS OF MONITORING SPEECH SKILLS AND SKILLS IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(Special Issue 2), 192-198.

Muallif: Khaydarzade, Gulnoza Abdukhamidovna

Annotatsiya: O'qish tezligi birinchi va ikkinchi o'quv yillarida nazoratning etakchi ko'rsatkichi bo'la olmaydi. Keyingi darslarda mazmun bilan bir qatorda asosiy ko'rsatkich tezlik hisoblanadi. Nazoratning mohiyati (vazifasi, maqsadi, roli) endi nimani tekshirish haqida o'ylashdir. Chet tili o'qituvchisi oldida nimani tekshirish kerakligi haqidagi uslubiy vazifa turadi. Tadqiqot ob'ekti ham nazariy, ham amaliy jihatdan chuqur o'rganilgan. O‘qituvchi va ma’muriyat tomonidan chet tilini egallash darajasi nazorat qilinadi. O‘quvchilarning o‘zlari ega bo‘lgan ko‘nikma va malakalarni qay darajada egallaganliklari, ular qanday qiyinchiliklarga duch kelishlari, nimalar ustida qattiq ishlash kerakligi.

Kalit so'zlar: ilmiy, badiiy, geografik va tarixiy asarlar, urf-odatlar, din, madaniyat, erkinlik, tenglik, farovonlik

Yuklab olish