31.01.2024
138
IELTS OR TOEFL IBT? INVESTIGATING FACTORS INFLUENCING LANGUAGE TEST DECISIONS

Muallif: Umirov, Sarvar

Annotatsiya: Ushbu maqola ingliz tilini o'rganuvchilar orasida IELTS va TOEFL iBT o'rtasidagi tanlovga ta'sir qiluvchi omillarni o'rganadi. 100 nafar talaba oʻrtasida oʻtkazilgan soʻrov orqali u marketing va reklamaning taʼsiri, qogʻoz va kompyuter imtihonlari uchun afzalliklar, TOEFL iBT va uning yangilanishlaridan xabardorlik hamda IELTS mashhurligining taʼsirini oʻrganadi. Natijalar TOEFL iBT va uning so'nggi yaxshilanishlari haqida kam ma'lumotga ega bo'lgan holda, marketing harakatlarining sezilarli darajada o'zgarishini va format imtiyozlarining bo'linishini ko'rsatadi. Tadqiqotda test tanlashda akademik bo‘lmagan omillarning roli ta’kidlangan bo‘lib, tilni bilish testlari uchun bilimli qarorlar qabul qilish va diversifikatsiyalangan marketing strategiyalari zarurligini ta’kidlaydi.

Kalit so'zlar: IELTS, TOEFL, Imtihon formati afzalligi, Testdan xabardorlik, Marketing ta'siri

Jurnaldagi sahifalar: 427 - 432

Yuklab olish