12.01.2024
167
ФОРМИРОВАНИЕ НЕКОТОРЫХ ВИДОВ МЫШЛЕНИЯ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ

Muallif: Аликберова, Виолетта

Annotatsiya: Ushbu maqolada fikrlash muammosi, uning turlari, shuningdek, boshlang’ich va maktabgacha ta’lim pedagogikasi bilan chambarchas bog’liqligi ko’rib chiqiladi. Afsuski, zamonaviy o’qituvchilar shaxsiy dunyoqarashni rivojlantirishda muhim rol o’ynashiga qaramay, maktab o’quvchilari va maktabgacha yoshdagi bolalarda ijodiy (va nafaqat) fikrlashni rivojlantirishga kamroq vaqt ajratmoqdalar. Maqola boshlang’ich ta’lim o’qituvchilari va bolalar bog’chasi o’qituvchilari va fikrlashni o’rganadigan har bir kishi uchun qiziqish uyg’otadi.

Kalit so'zlar: fikrlash, aqliy operatsiyalar, talaba, shaxsiyat, maktab ta’limi, maktabgacha ta’lim, falsafiy fikrlash

Jurnaldagi sahifalar: 24 - 34

Yuklab olish